onsdag 16 november 2011

American Akira

OKEJ!

Nu börjar jag undra om världen hatar mig, för detta, DETTA GÖR MIG FÖRBANNAD!

Det har länge varit snack om en Amerikansk Live action remake på Akira (en otroligt jävla bra anime film från sena 80 talet) och bara det får mig att vilja dränka varenda jävel i Hollywood Maffia style med fötterna i cement.

men nu gick några fyrtio miljoner jävla steg för långt när dom nu har spikat fast KRISTEN FUCKING STEWART i filmen.

Jag ljuger inte (och nog fan önskar jag att jag gjorde det) http://www.imdb.com/news/ni18180162/ , dom har på fullaste allvar tjejen som spelar Bella Swan i Twilight filmerna med i AKIRA. MOTHER FUCKING AKIRA!
Och nu tänker ni, det är säkert bara en mindre roll som är oviktig… MEN NEJ SÅKLART SKA HON VARA KEI! (för er som inte vet det så är Kei en av de viktigare rollerna i Akira).

När remakes, uppföljare och liknande kommer och oftast är dåliga så brukar man kunna säga att den ”dödar” den tidigare filmen, (Highlander filmerna är prime example) men med det här så har idioterna lvlat lite i skam och förräderi så nu är det inte en simpel dödning, nu så kör dom en AnalDP med brinnande motorcyklar samtidigt som man kör en liten reprise på Hiroshima bomben bara för att vara säker på att man dödar Akira och alla dess fans.

Tack, hej, fuck you, ses
-Jonathan Karppanen

2 kommentarer:

  1. Såg du Dragonball-filmen som kom förra året/i år? Jag ville hälla syra i mina ögon när jag såg trailern...

    SvaraRadera
  2. Som ett Dragonball fan så känner jag mig analt våldtagen av en ek

    SvaraRadera