onsdag 16 november 2011

Välkommen till min nya blog!

HEJ! Jag heter Jonathan Karppanen, jag är 19 år, lyssnar på hårdrock och är allmänt förbannad, vad är jag förbannad på? rätt så jävla mycket om jag ska vara ärlig, jag tar utlopp för mina aggressioner på många olika sätt, med musik, spel och även nu det skrivna ordet.

Jag bestämde mig för att få igång en ny blog, och nu jävlar går ingen säker, jag tänker skriva om saker och recensera saker, och jag tänker vara sträng, riktigt sträng, jag sätter dock inte ribban högt men den kan lätt rivas, jag kommer recensera allt, filmer, spel, böcker, musik och andra saker som tåls recenseras, och jag kommer vara förbannad på det dåliga och måttligt nöjd på det fantastiska.

Så häng med på denna svordoms och ilskefyllda resa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar